Plan A event management is een evenementenorganisatiebureau in Amsterdam. Sinds 2003 organiseren we geheel verzorgde weekenden in en rondom Amsterdam voor de buitenlandse markt. Denk aan vrijgezellenfeesten, vrienden weekenden en bedrijfsuitjes.
Wij zijn opzoek naar een collega die in het weekend de telefoon kan opnemen voor groepen die op dat moment in Amsterdam zijn. Dit zal van vrijdag 17:00 tot maandag 08:00. Over het algemeen wordt er s’ nachts niet gebeld. Je hoeft hiervoor niet op kantoor te zitten, maar kan vanuit huis gedaan worden. Enige wat je nodig hebt is een smartphone.
Wil je naar de sportschool of een boodschap doen kan dit natuurlijk, maar zorg er wel voor dat je ten alle tijden telefonisch bereikbaar bent.
Wat kun je verwachten?
Voordat je aan de slag gaat bij ons wordt je ingewerkt bij ons op locatie en loop je wellicht een half weekend mee met onze huidige oncaller om te oefenen.
Daarna zal je iedere vrijdag voor je dienst alle informatie ontvangen van de groepen die het desbetreffende weekend hebben geboekt. Denk hierbij aan reserveringsnummers, data, tijden, adressen, leverancier informatie en bijzonderheden per groep.
Wanneer je dienst begint kan je inloggen via onze telefoon app, wat betekent dat je nooit je eigen telefoonnummer hoeft te gebruiken.
Er zullen groepen bellen met kleine vragen of opmerkingen, dat ze bijvoorbeeld te laat zijn of iets niet kunnen vinden. Het is dan jou taak om deze te beantwoorden.
Maar ook trouble shooten hoort erbij, want helaas gaat niet altijd alles vlekkeloos. Denk aan bijvoorbeeld groepen die te laat komen óf de activiteit die geboekt is blijkt niet door te gaan.
Beheersing van de Engelse en Nederlandse taal en affiniteit met Amsterdam zijn een pré.
Je zult uitbetaald krijgen op basis van het aantal groepen per weekend.
Ben jij onze redder in nood? En ben jij om het weekend beschikbaar om onze klanten te woord te staan? Neem dan nu contact met ons op voor meer informatie!”